Taak 2.1.1 Uitvoeren van dagelijks beheer en onderhoud
De beleidsmatige en financiële toelichtingen op deze taak is, voor zover van toepassing, opgenomen onder het doel.
Prestatie-indicatoren (= output- en procesindicatoren)
Voortgang | Trend | Nummer | Omschrijving | Nulmeting | Streef- waarde 2019 | Meetwaarde 2019 | |||
2.1.1.1 | Percentage binnen de termijn verleende ontheffingen, vergunningen en toestemmingen | 93% | 90% | 98% | |||||
2.1.1.2 | Percentage binnen de streeftermijn (conform vastgesteld werkproces) afgehandelde meldingen | 88% | 90% | 83% | |||||
Verantwoording prestatie-indicator(en)
2.1.1.1: In 2019 is bijna 100% van de aanvragen binnen de termijn verleend. Hiermee is de doelstelling behaald.
2.1.1.2: Alle meldingen worden door het KlantContactCentrum (KCC) in behandeling genomen. De streeftermijn die het KCC hanteert is twee weken. Meldingen kunnen grofweg worden ingedeeld in twee categorieën. Ten eerste meldingen die een incident aan het areaal betreffen: verontreiniging, defecte verlichting, blokkering, stremming in de beschikbaarheid. Deze worden altijd direct verholpen. Ten tweede zijn er informatievragen of wensen rond de inrichting van het areaal. Deze vereisen vaak meer voorbereiding waardoor de termijn van twee weken wordt overschreden.
Wat heeft dat gekost voor de taak?
(bedragen x € 1.000) | Primaire begroting | Bijstellingen (VJN/NJN) | Bijgestelde begroting | Realisatie | Verschil begroot vs realisatie | Realisatie % |
---|---|---|---|---|---|---|
Lasten | 44.311 | 4.584 | 48.894 | 50.459 | -1.565 | 103% |
Baten | 2.970 | 1.000 | 3.970 | 4.238 | -269 | 107% |
Subtotaal baten en lasten | 41.341 | 3.584 | 44.924 | 46.221 | -1.296 |
Resultaat | 41.341 | 3.584 | 44.924 | 46.221 | -1.296 | 103% |
---|
Overzicht reserves
Voor deze taak zijn er geen reserves.